Nem két nap lesz!

Nem május végén kell hozzám odajönni sírva, hogy júniusban megyünk nyaralni és borzasztóan áll a fürdőruha, mert ennyi idő alatt azon már csak a szike segít. Drágább is, nyoma marad, és ha azt elb@sszák, egy életre ihatod majd a levét.

Akkor kőkeményen már csak a futópad marad, izzasztó, hosszú zsírégető edzésekkel, kőkemény diétával és nem nagyon adok majd súlyt a kezedbe, mivel az izomépítéshez megfelelő táplálékot is be kell vinni – nem is keveset – Te meg ugye fogyni szeretnél és gyorsan. Csak ha már térdfájós vagy, bizonyos lábizmok megerősítése nélkül 10 percig sem fodog bírni a tempós sétát, így még a kardiót is buktad.

De tegyük fel, hogy nem vagy térdfájós, kibírod kaja nélkül és van időd edzeni heti 4-5 alkalommal júniusban, akkor oké, jöhet az instant fogyás! És hogy mi lesz az eredménye?

Le fogsz adni pár kilót! Hurrá!!! Dejóóóó! (Úgyis visszhízod!) Elfogy a melled, a feneked, lesz szép lötyi narancsbőr és petyhüdt test helyette. Ennél még a formásabb, telt idomok is sokkal szexisebbek és jobban mutat rajtuk a bikini. Ráadásul az idióta diétától és táplálék megvonástól rohadt fáradt, agresszív és nyűgös leszel. A két számmal kisebb bikiniben jó eséllyel úgy küldöd el a családot a jófenébe a tengerparton, hogy köpni-nyelni nem tudnak majd.

1– Te, mi baja az asszonynak?

– Nem tudom, egy hónapja jár a terembe, alig eszik, folyton fáradt és tiszta zizi!

Sajnos el kell fogadnotok, hogy a test szép lassan kezd majd el alkalmazkodni az edzésekhez, pontosan úgy, ahogy ahhoz a rengeteg kajához is évek alatt alkalmazkodott + 20 kg formájában.

Normális, átgondolt edzésekkel és optimális táplálkozással a következőkre számíthatsz:

  1. 2-3 héten belül felgyorsul az anyagcseréd. Gyorsabban emésztesz, ezáltal 1-2 kg tényleg hirtelen le is szalad.
  2. 4-6 hét múlva szemmel látható testi változások mutatkoznak, vagyis tónusosabb izomzat és észrevehető fogyás.
  3. 3-6 hónap múlva a központi idegrendszer is alkalmazkodik. Rögzül a mozgáskoordináció, agyacskád is felfogja, hogy milyen pozitív a változás és elkezded megszeretni az edzéseket. Függeni fogsz a rendszeres mozgástól!

FIGYELEM! Ahhoz, hogy az imént felsorolt változások stabilizálódjanak, 6-12 hónapra van szükség és állandó testi terhelésre, megfelelő táplálkozásra.

(Megsúgom, az egészséges, meg is tartható fogyáshoz heti kb 0,5-1 kg-tól tudsz megszabadulni.)

Most kezdj el szépen visszaszámolni, hogy hány hónap van még a nyaralásig. Bizony, MÉG időben vagy! Várunk!

Fresh Női Fitness Érd

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Google kép

Hozzászólhat a Google felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Kapcsolódás: %s